▶️ Antakalnio poliklinikos direktorius Evaldas Navickas: kodėl paslaugų nepavyksta suteikti laiku?

Antakalnio poliklinikos direktorius Evaldas Navickas pristatė, kaip asmens sveikatos priežiūros paslaugos jo vadovaujamoje įstaigoje buvo teikiamos COVID-19 kontekste.

E. Navickas pasakojo, kad pandemijos pradžioje jo įstaigos kolektyvą, kaip ir visus kitus, išgąsdino nežinomybė, eilė besikeičiančių teisės aktų. „Visgi kažkaip susigaudėme ir nusprendėme, kad visi tie vienas kitą papildantys ar vienas kitam prieštaraujantys teisės aktai neturi trukdyti mūsų kasdieniniam darbui“, – prisiminė įstaigos vadovas.

Pasitelkdama įvairias priemones Antakalnio poliklinika didžiąją dalį pacientų aptarnauja kontaktinių, o ne nuotolinių konsultacijų būdu – jau 2020 m. birželį įstaiga buvo apie 70 proc. grįžusi prie įprastinių paslaugų teikimo.

Tarp taikomų sprendimų, kurie padėjo poliklinikai grįžti prie kuo įprastesnio darbo, E. Navickas mini karščiavimo klinikos (su laboratorija, rentgeno diagnostika ir kt.) įsteigimą vietoje, pilnai elektronizuotą eilių valdymo sistemą, tinkamo vėdinimo ir rekuperacijos įrengimą didesnėje pastato dalyje, srautų valdymą, papildomo personalo (įskaitant studentus) pasitelkimą ir kita.

Reziumuodamas E. Navickas svarstė, kad pandemijos valdymas turėtų būti valstybės masto valdymas, tuo tarpu operacijų vadovo neretai buvo pasigendama. „Kartais tiesiog nežinome, ką daryti. Tačiau tada prisiimame atsakomybę ir priimame sprendimus patys. Laikas parodys, ar dėl to kažkada nenukentėsime“, – teigė E. Navickas, kviesdamas toliau atkreipti dėmesį į testavimo ir vakcinavimo strategijas.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *